O nas

Sporządzamy dopasowane do potrzeb polskich eksporterów analizy rynków azjatyckich. Specjalizujemy się w analizach rynku chińskiego, tajwańskiego, singapurskiego i indonezyjskiego.

W ramach analiz sektorowych prezentujemy i oceniamy konkurencję i sytuację wewnątrz branży lub segmentu produktów. W analizach makrootoczenia definiujemy i oceniamy korzyści oraz wyzwania szerszego otoczenia biznesowego.

Ułatwiamy podjęcie decyzji o eksporcie do Azji. Rekomendujemy najbardziej perspektywiczne rynki azjatyckie. Tworzymy strategie wprowadzenia firmy i jej produktów do Azji.

Eksporterom oferujemy dopasowany do profilu firmy i do oferty produktowej zestaw danych biznesowych oraz ocenę wybranego rynku azjatyckiego wraz z rekomendacjami. Na życzenie klientów opracowujemy modele optymalnego i bezpiecznego łańcucha dostaw.

Administracji publicznej, organizacjom branżowym oraz innym organizacjom wspierającym polskich eksporterów oferujemy kompleksowe analizy rynków azjatyckich i ich otoczenia. Ułatwiamy zdefiniowanie rynków, na które warto wspierać ekspansję polskich eksporterów, dobór instrumentów wsparcia i jego zakres.

Dysponujemy solidną wiedzą i doświadczeniem w sporządzaniu analiz rynków azjatyckich i strategii wejścia na rynki. Łączymy kompetencje analityczne z praktycznym doświadczeniem zdobytym w czasie wielu lat pracy z azjatyckimi partnerami. Przy opracowaniu analiz wykorzystujemy również dane i informacje ze źródeł w lokalnych językach, dzięki czemu nasze opracowania są wszechstronne i precyzyjne, a nasi klienci otrzymują wiarygodną ocenę sytuacji na rynku.

Łukasz Sarek

Od ponad dwudziestu lat związany z Azją, głównie z Chinami i Tajwanem. W pracy łączy wiedzę i umiejętności analityczne zdobyte na studiach, kursach specjalistycznych i pracy w publicznym think tanku z praktycznym doświadczeniem w handlu międzynarodowym zdobytym podczas pracy w Azji. Przez wiele lat zarządzał firmą w Hogkongu i jej biurem przedstawicielskim w Szanghaju. Od sześciu lat prowadzi firmę w Polsce. Przez kilka lat pracował jednocześnie w publicznym think tanku jako analityk ds. gospodarki Chin, gdzie opracowywał analizy głównie z zakresu polsko-chińskiej współpracy gospodarczej i chińskiej polityki gospodarczej. Współpracował również z zagranicznymi ośrodkami badawczymi think tankami i jest autorem licznych publikacji i komentarzy. W pracy zawodowej na co dzień posługuje się językiem angielskim i chińskim. W Foray China zajmuje się opracowywaniem analiz sektorowych oraz sporządzaniem pogłębionych i poszerzonych analiz otoczenia biznesowego. Prowadzi również kompleksową bieżącą obsługę transakcji handlowych między firmami polskimi i azjatyckimi.

Paweł Kołodziej

Od wielu lat związany z marketingiem B2B. Doświadczenie zdobywał jako samodzielny marketer zarówno w firmach zagranicznych, jak i polskich. Przez kilka lat prowadził własną działalność związaną ze sprzedażą na rynkach B2B. Autor publikacji z zakresu content marketingu, efektywnej współpracy sprzedaży i marketingu B2B. Pasjonat digital marketingu, analiz procesów zakupowych i budowy skutecznych lejków marketingowych. W Foray China odpowiada za tworzenie strategii marketingowej i jej realizację.