O nas

Sporządzamy wszechstronne analizy rynku w Chinach, których podstawą jest analiza sektorowa. Analizujemy zasady wejścia na chiński rynek, konkurencje w obrębie branży lub segmentu produktów oraz potencjał chińskiego rynku i charakterystykę kupujących. W naszych analizach uwzględniamy również aspekty prawne, polityczne, społeczne, kulturowe i technologiczne. Nasi klienci otrzymują dopasowany do ich profilu i oferty zestaw analiz i rekomendacji potrzebny do podjęcia właściwej decyzji biznesowej związanej z wprowadzeniem do Chin produktów lub usług. Na życzenie klientów tworzymy również kompleksowe modele łańcuchów dostaw towarów do Chin.

Dysponujemy solidną wiedzą i doświadczeniem w sporządzaniu analiz rynku w Chinach. Podczas wielu lat działalności na chińskim rynku poznaliśmy również od strony praktycznej jego specyficzny charakter i zasady działania. Łączymy kompetencje analityczne z praktycznym doświadczeniem. Analizujemy dane rynkowe w szerszym kontekście środowiska biznesowego i praktyki handlu międzynarodowego.

Wiemy, że chiński rynek dla wielu polskich eksporterów stwarza ogromne możliwości, ale nie dla każdego jest opłacalny i perspektywiczny. Polskim eksporterom dostarczamy rzetelnych, praktycznych informacji i rekomendacji do podjęcia najkorzystniejszych decyzji biznesowych. Administracji publicznej, organizacjom branżowym oraz innym organizacjom wspierającym polskich eksporterów oferujemy wieloaspektowe analizy rynku chińskiego. Nasze analizy to rzetelna podstawa dla decyzji o wsparciu polskich przedsiębiorstw w wejściu na rynek chiński jak również dla wyboru najskuteczniejszych metod i instrumentów wsparcia.

Łukasz Sarek

Prawnik z wykształcenia, konsultant i analityk rynku z wyboru, z zamiłowania związany z Chinami, W pracy łączy wiedzę i umiejętności analityczne zdobyte podczas studiach podyplomowych i kursów specjalistycznych z doświadczeniem praktycznym zebranym w Chinach, gdzie rozpoczynał karierę zawodową. Przez wiele lat prowadził firmę w Hong Kongu i biuro przedstawicielskie w Szanghaju. W Chinach prowadził kompleksową obsługą transakcji handlowych między chińskimi i polskimi przedsiębiorstwami oraz sporządzał analizy branżowe dla polskich klientów.

Świetnie orientuje się w zasadach handlu międzynarodowego, mechanizmach rozliczeń finansowych, formalnościach eksportowych i importowych oraz organizacji logistyki w handlu między Polską a Chinami. Doświadczenie analityczne szlifował w pracy w polskim think tanku. Jest również autorem licznych publikacji i komentarzy poświęconych polsko-chińskiej wymianie handlowej. W pracy na co dzień posługuje się chińskim i angielskim.

W Foray China jego główną domeną są poszerzone, pogłębione analizy rynku w Chinach i chińskiego środowiska biznesowego. Zajmuje się również opracowaniem modeli łańcuchów dostaw do Chin. Na co dzień monitoruje zmiany na chińskim rynku oraz analizuje nowe możliwości i modele wejścia do Chin. Wspólnie z Pawłem opracowują analizy sektorowe.

Paweł Kołodziej

Przez wiele lat pracował w dziale marketingu jednej z czołowych firm z branży automatyzacji procesów produkcji. Prowadził też własną firmę handlową w zakresie narzędzi specjalnych. Zna możliwości techniczne i szczegóły produkcyjne przedsiębiorstw z wielu branż, dzięki czemu ocenia potencjalną atrakcyjność produktów na chińskim rynku i dopasowanie oferty polskiego eksportera do wymagań chińskiego odbiorcy. Dzięki wiedzy i doświadczeniu w zakresie marketingu monitoruje i analizuje profile chińskich odbiorców oraz kanały i metody promocji produktów i usług.  Jego zadaniem jest dobór atrakcyjnych dla chińskiego odbiorcy polskich produktów oraz opracowanie oraz wdrożenie optymalnej i skutecznej na chińskim rynku strategii marketingowej.